Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia complete, cu etichetele intacte).
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativa):
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Alimentele achizitionate;
- Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
- Produse de ingrijire personala: Cosmetice, Parfumuri, Produse pentru igiena intima si igiena dentara;
- Lenjerie intima: de orice fel;
- Produse din categoria Jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), Copii & Bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);
- Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- Ziare, periodice si reviste;
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
- Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
- Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
NOTA: Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spalare sau care miros a parfum, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin MOBIrA grup, produse cu termen de returnare depasit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.
Din motive operationale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa se plaseze o noua Comanda.
Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier: Cumparatorul este obligat sa notifice MOBIrA grup intentia de a returna conform termenului stipulate in Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegand una dintre urmatoarele variante:
a) prin inregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere in contul de client;
b) prin completarea formularul de retragere generat in contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;
c) printr-o declaratie neechivoca in care sa va exprimati decizia de retragere din contract si pe care sa ne-o trimiteti scris via e-mail pe office@mobira.ro sau telefonic la +40 (722) 698 948.
Pentru comenzile returnate integral/partial: Cumparatorul TREBUIE sa returneze produsele, ambalate corespunzator, prin intermediul firmei de curierat, atasand coletului eticheta de retur si formularul de retragere generate in contul dvs. la plasarea cererii de retur. Costul transportului se va retrage din valoarea produselor returnate si va figura pe factura de retur.
Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare.
In cazul in care Cumparatorul opteaza sa returneze produsele prin intermediul altor servicii de curierat decat cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Romana) va suporta cheltuielile aferente transportului.
Nu acceptam colete retur cu plata la destinatar in cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decat cele agreate de Vanzator.
Toate coletele continand produse returnate se vor trimite catre: MOBIrA grup - Departament RETURURI, adresa Str. Theodor D. Sperantia 108, Sectorul 3, Bucuresti.
Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.
Atentie! Comenzile efectuate pe site-ul mobira.ro, achitate online si livrate prin curier pot fi returnate exclusiv prin intermediul firmelor de curierat.
In cazul exercitarii dreptului de retragere, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati informat si inapoiat Bunurile va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs., fara intarziere nejustificata, prin transfer bancar in termen maxim de 10 zile lucratoare de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat. Este necesar sa mentionati numarul codului IBAN si numele titularului de cont.