account_balanceall
all
workprodusebrushmateriale3d_rotationmedia
branding_watermarkbranduriwb_incandescentexpozitiiphonecontactinfo_outlinedespre noihelp_outlinesuportreceiptcomunicat de presa
menu
categorii
Poza logo MOBIrA grup - mbr [1]
shopping_cartcosul meu
cosul meu
favorite_borderfavorite
favorite
personconectare
conectare

curs euro
euro_symbolcurs euro

Termeni si conditii

Versiune actualizata la data de 01.11.2018.


Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. MOBIrA Grup S.R.L. (numita MOBIrA de aici inainte), prin intermediul magazinului virtual mobira.ro.

Legea aplicabila contractului este cea a statului roman.


Prezenta sectiune defineste orice contract in temeiul caruia Vanzatorul, MOBIrA, transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.


Folosirea acestui site implica acceptarea Termenilor si Conditiilor listate mai jos.


Prevederile de mai jos reprezinta Termenii si Conditiile MOBIrA

In cazul in care ne informati, inainte de incheierea contractului (verificarea comenzii), ca solicitati livrarea inainte de sau la o data anume precizata, aceasta data fiind esentiala din punctul dvs. de vedere, va rugam sa nu plasati comanda, MOBIrA neasumandu-si responsabilitatea pentru livrari la date fixe, ci inauntrul termenului fixat in prezentul contract.

Prin accesarea in continuare a site-ului de catre dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit si in cunostinta de cauza cu privire la acceptarea termenilor si conditiilor contractuale, contractul producand efecte obligatorii asupra dvs.


Totodata, prin plasarea unei comenzi de catre dvs. pe acest site, recunoasteti in mod explicit ca aceasta comanda implica o obligatie directa de a plati vanzatorului MOBIrA.


1. Preambul

Cumparator - persoana fizica sau juridica sau alta entitate care isi face un cont pe site si care plaseaza o Comanda confirmata de Vanzator.

Vanzator - MOBIrA, cu sediul social in Str. Theodor D. Sperantia 108, Sectorul 3, Bucuresti, avand CIF 13755044, Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine in registrul comertului: J40/2510/2001, cont RO28INGB0000999901469957 deschis la ING BANK.


Datele de contact sunt disponibile in pagina Contact.


Comanda - un document electronic aparut ca forma de comunicare intre MOBIrA si Cumparator, prin care MOBIrA este de acord sa livreze produsele comandate si Cumparatorul este de acord sa achite contravaloarea acestora.

Produse - bunuri care urmeaza a fi furnizate de catre MOBIrA Cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Taxa de timbru verde - valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.


mobira.ro nu face vanzari nesolicitate.

2. Informatii despre produs

Produsele comercializate prin intermediul site-ului mobira.ro sunt produse noi si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala/bon fiscal, conform legislatiei in vigoare.

mobira.ro poate publica pe site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului contract si in limita stocului disponibil. Din acest motiv MOBIrA isi asuma dreptul de a nu onora o anumita Comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in stocul magazinului, produsele ramase se demonstreaza a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de MOBIrA.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice, dinamice, prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si contin TVA.

Pretul de achizitie tiparit pe factura fiscala/bon fiscal va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii Comenzii.

In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii MOBIrA.

Cumparatorul va fi obligat sa achite si toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele postale sau de orice alta natura, suportate de profesionist pentru a va pune in posesia produselor comandate, costuri care se adauga la pretul produselor comandate. (vezi capitolul 6. Livrarea).

Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanta in vederea incheierii contractului va apartine in totalitate.

De asemenea, in cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor prezentate pe site fara o notificare prealabila.

Ne asumam raspunderea ca valoarea Comenzii plasate de dvs. nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email la adresa specificata de dvs. la inregistrare.

MOBIrA nu ofera nicio garantie, in afara de cele prevazute de legislatia aplicabila, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site, precum si potrivirea lor pentru un anumit scop.

Cumparatorul este de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentand obligatia MOBIrA de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat in cuprinsul acestui document.

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs. si cea a produsului sau decalajele in ceea ce priveste masura/dimensiunea produselor, datorita particularitatilor acestora.

3. Garantia legala de conformitate a produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie legala de conformitate conform legislatiei in vigoare (legea nr.449/2003) si politicilor comerciale ale producatorilor.

Termenul de garantie legala de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 1 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului.


Prezumtia lipsei de conformitate nu poate fi invocata atunci cand:
- este incompatibila cu natura produsului - aceasta situatie intervine, in general, in cazul produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 6 luni.
- este incompatibila cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocata de utilizarea incorecta a produsului de catre consumator sau de uzura normala a produsului (ex: incaltaminte, haine).


Produsele comercializate de MOBIrA sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Garantie voluntara conventionala se poate acorda doar daca producatorul ofera o astfel de garantie comerciala.

In nici intr-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistenta unei garantii conventionale comerciale.


Daca sunteti persoana fizica, va reamintim drepturile dvs. ca si consumator prevazute in Legea nr. 449/2003, in special art. 9-14, si anume:
Art. 9 - Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10 - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privand acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11 - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
Art. 11 - (2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b. importanta lipsei de conformitate;
c. daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Art. 11 - (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Art. 11 - (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus la cunostinta Vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Art. 11 - (5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12 - Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Art. 13 - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a. daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b. daca Vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c. daca Vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14 - Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.


Poate consumatorul sa opteze pentru aplicarea garantiei legale de conformitate atunci cand produsul beneficiaza de garantie comerciala? Avand in vedere art. 25 din Legea nr. 499/2003, conform caruia drepturile consumatorilor prevazute de lege sunt exercitate fara a aduce atingere altor drepturi pe care consumatorul le poate invoca conform celorlalte prevederi legale care reglementeaza raspunderea contractuala sau necontractuala, va informam ca beneficiati de un drept de optiune in privinta temeiului juridic pe care va puteti baza in situatia in care, ulterior achizitiei, va confruntati cu o problema legata de produsele achizitionate.

4. Comanda

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda angajandu-se la plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Daca MOBIrA confirma Comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptarea Comenzii de catre MOBIrA se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (via e-mail) din partea MOBIrA catre Cumparator, conform careia Comanda a fost verificata, si urmeaza sa intre in procesul de livrare, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

MOBIrA nu considera in niciun moment o Comanda neconfirmata, adica pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca avand valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea finala a Comenzii de catre MOBIrA.

5. Modalitatea de plata

Pentru cumparaturile online cu livrare prin curier, plata se poate efectua:
- online cu cardul orice card Visa si MasterCard (plata unica)
- transfer bancar in contul MOBIrA
- la livrare (numerar).

9. Reclamatii

MOBIrA raspunde in perioada de garantie pentru calitatea produselor vandute. Conditiile de garantie acordate consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

Toate reclamatiile se vor formula in scris, de indata ce este practic posibil si in orice caz, in termen de maxim 48 h de la receptionarea Comenzii de catre Cumparator prin contactarea Departamentului Relatii Clienti, telefonic la numarul 0722 698 948 (linie telefonica cu tarif normal) sau via e-mail pe office@mobira.ro.

Reclamatia depusa direct la unul din magazinele MOBIrA va primi un numar de inregistrare, care i se va comunica persoanei care a depus reclamatia. In comunicarile ulterioare dintre parti se va mentiona acest numar de inregistrare.

Informatiile si actele necesare demararii anchetei interne vor fi puse la dispozitia MOBIrA in termen de maxim 48 h, in caz contrar reclamatia se va inchide pana la furnizarea informatiilor si actelor solicitate.

Reclamatia trebuie documentata prin punerea la dispozitie a tuturor datelor relevante privand evenimentul invocat. Reclamantul trebuie sa puna la dispozitia MOBIrA numarul Comenzii/facturii, documentul de transport (NT), motivul reclamatiei, fotografii (in cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.


In solutionarea reclamatiei se vor avea in vedere urmatoarele etape:
- verificarea preluarii Comenzii si livrarii coletului;
- analiza interna.


In vederea solutionarii reclamatiei, MOBIrA poate sa decida:
- remedierea marfii reclamate pe cheltuiala sa;
- plata contravalorii marfurilor;
- respingerea reclamatiei;


Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca marfa a fost modificata sau s-a intervenit in orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativa.

Clientul nu este indreptatit sa solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate de la MOBIrA, daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

Termenul de solutionare a reclamatiei va fi de maxim 15 zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia.

11. Confidentialitatea datelor si comunicari comerciale

Respectam confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora si sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea Comenzii) si pentru informari comerciale referitoare la magazinele noastre si brandul MOBIrA.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice MOBIrA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dvs. sau o alta persoana. Scopul colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de dvs.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata prin posta pe adresa societarii noastre.

12. Securitatea datelor si comunicarile comerciale

Datele personale colectate vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site.

Informatiile din formularul de Comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului.

Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

MOBIrA nu promoveaza spam-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia. Comunicarile realizate de catre MOBIrA prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

13. Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului mobira.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul mobira.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.

14. Limitare de responsabilitate

Nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel de pierderi.

Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal.

Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor.

MOBIrA nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre MOBIrA a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

15. Forta majora

MOBIrA isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate, daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de MOBIrA care includ: incendii, explozii, inundatii, conditii meteorologice extreme, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

16.Litigii

Orice litigiu aparut intre Utilizatori Persoane Fizice si MOBIrA va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane din judetul de la domiciliul consumatorului (Cumparatorului).

17. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE)

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, H.G 1037/2010, privand deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: Cumparatorii au obligatia de a colecta selectiv DEEE; colectarea acestor deseuri se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile Administratiei Publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE; clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.


Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata.

18. Dispozitii finale

In conformitate cu prevederile Codul Civil, MOBIrA isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale prevederilor semnalate, precum si orice modificari asupra site-ului mobira.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)

Comisia Europeana: Solutionarea online a litigiilor

Report Viewer Configuration Error

The Report Viewer Web Control HTTP Handler has not been registered in the application's web.config file. Add <add verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type = "Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=15.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.web/httpHandlers section of the web.config file, or add <add name="ReportViewerWebControlHandler" preCondition="integratedMode" verb="*" path="Reserved.ReportViewerWebControl.axd" type="Microsoft.Reporting.WebForms.HttpHandler, Microsoft.ReportViewer.WebForms, Version=15.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91" /> to the system.webServer/handlers section for Internet Information Services 7 or later.

Browser not supported

Report Viewer requires a standards compliant browser. Users of Internet Explorer 8 and earlier should switch to a modern browser, or if already using a modern browser target standards mode by adding the <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge" > header tag to the host page.

Loading...
Cancel
scheduleLivrare rapidain 48ore pentru produsele aflate in stoc
local_shippingTransport gratuitin Bucuresti sau oriunde in functie de valoarea lucrarii
buildMontaj inclusexceptie fac lucrarile speciale sau deplasarile in afara localitatii
phoneContact0722 698 948
office@mobira.ro
Paginiworkprodusebrushmaterialebranding_watermarkbranduriwb_incandescentexpozitii3d_rotationmediaaccount_balanceall
Informatiiphonecontactinfo_outlinedespre noi
Magazinassignment_turned_intermeni si conditiifingerprintprelucrarea datelor cu caracter personalassignment_returnreturnare produs
Poza  [1]
Poza  [1]
Poza  [1]
Poza  [1]
Poza  [1]

Copyright ©2001-2022 P3D select like
1.33s 1.04s 0.02s 0.07s
keyboard_arrow_up
top
incarca pagina..